Wit Kerkje

Een kleine kerkgemeenschap waar iedereen van harte welkom is, dat is wat Evangelische Gemeente Hebron zó bijzonder maakt.

Evangelie

Iedereen wordt geaccepteerd zoals hij of zij is. Het voornaamste is, dat iemand met een oprecht hart, de Heer aanneemt in zijn of haar leven.

Samenkomsten

Elke zondagochtend om 10:00 uur vindt er een samenkomst plaats in ons witte kerkje, waarbij er diverse sprekers langskomen.

Waar moet ik zijn?

De koffiekamer kunt u vinden door het tegelpad te volgen aan de linkerzijde van de kerk. De kerk bevindt zich direct bij ingang van het terrein.

Welkom

Wij heten u van harte welkom op de webpagina van Evangelische Gemeente Hebron te Den Ham.

Elke gemeente en/of kerk is uniek. Net zoals elk mens uniek is.
'Hebron' is een gemeente waar mensen vanuit verschillende achtergronden zich thuis voelen en waar veel van elkaar geleerd kan worden.

Iedereen is van harte welkom. Of u nu een vaste gemeente zoekt of graag een keer een dienst wilt bijwonen. Er is altijd ruimte voor u en uw familie/vrienden. Evangelische Gemeente Hebron erkent de Bijbel, als het door de Heilige Geest geïnspireerde woord van God en hanteert de Bijbel als grondslag en norm voor het functioneren van de gemeente. Het doel van deze gemeente is om de veelzijdige wijsheid van God bekend te maken aan de gehele schepping in overeenstemming met het plan, dat God heeft uitgevoerd in Jezus Christus. Dat jong en oud gebracht mogen worden tot het geloof in Jezus Christus en tot het beleven van een gemeenschap met Hem en in Hem, met elkaar.

Koffie of thee met een koekje

Ontspannen en ongedwongen, zo willen wij elke zondag bij elkaar komen. Wij willen elkaar ontmoeten, maar bovenal een ontmoeting hebben met God. Elke zondagochtend om 10:00 uur is er een samenkomst/dienst. De diensten beginnen met een zangdienst, begeleid door een eigen muziekteam. De zangdienst wordt gevolgd door een preek of overdenking. Aangezien er elke zondag andere sprekers zijn, kunt u de sprekerslijst vinden op deze webpagina onder het kopje ‘Diensten’.

Wellicht zien wij u snel!

Na afloop van de dienst kunt u in de aangrenzende zaal napraten. Natuurlijk is er altijd alle ruimte en tijd om persoonlijk te reageren op de dienst of voor een persoonlijk gebed.

Binnenkort starten wij weer met Bijbelstudie en bidstonden. Tijdens deze avonden komen we gezamenlijk bijeen, om over verschillende thema’s te spreken. Hierbij kunt u denken aan autoriteit, depressie en hoe om te gaan met het geloof in de praktijk. Dit is altijd op basis van de Bijbel, waarbij er tevens wordt gebeden voor elkaar.

Wij hopen dat u zich uitgenodigd voelt om binnenkort een kijkje te nemen bij ons!

Gemeente met een doel!

Wees een licht voor uw naasten, deze wereld is namelijk al overspoelt met duisternis.

"Gods kinderen zijn de lichten op deze duistere wereld."

Evangelische Gemeente Hebron
Geerdijk 19b - 7683 SN
Den Ham - Overijssel

Evangelische Gemeente Hebron
Bakkersweg 2 - 7683 SV
Den Ham - Overijssel

Bankgegevens

IBAN: NL20ABNA0520493567
BIC: ABNANL2A
Bank: ABN AMRO BANK N.V.

Trouwen?

Wilt u graag op de prachtige locatie trouwen van het witte kerkje? Kijkt u dan op de volgende webpagina www.witkerkje.nl

Voorzitter: Tomas Sagstrøm
Secretaris: Eddy van Braam
Penningmeester: Koos Rozema
Algemeen bestuurslid: Christ Konings

Voorgangersechtpaar: John en Stien van Braam
Telefoonnummer: (0546) 641214

ANBI

De Gemeente Hebron is aangemerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling. Alle gedane giften zijn daarmee aftrekbaar van de inkomstenbelasting. Ons RSIN-nummer: 8221 35 358. Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op.

ANBI PDF formaat
Beleidsplan 2023 PDF formaat